معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

اوقات فراغت فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان است

«رمضانی» با بیان اینکه اوقات فراغت فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان و نوجوانان است، گفت: دانش‌آموزان در این سن بیشترین گیرایی فکری و ذهنی را دارند و اگر بخواهند در آینده به جایی برسند باید از همین الان اوقات خود را درست سازماندهی کنند.
کد خبر: ۵۹۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 26June 2023

اوقات فراغت فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در مراسم نمادین استانی افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان استان کردستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان باید در راس برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های متولی باشد.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادها و توانایی های جوانان و نوجوانان است، افزود: دانش‌آموزان در این سن بیشترین گیرایی فکری و ذهنی را دارند و اگر بخواهند در آینده به جایی برسند باید از همین الان اوقات خود را درست سازماندهی کنند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما در این سن سرشار از انرژی و استعداد هستید و بی شک چندسال دیگر این قابلیت یادگیری را ندارید لذا اگر بدنبال موفقیت در آینده هستید، از همین سن جهت‌گیری خود را مشخص کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر تلاش برای مهارت آموزی دانش‌آموزان، اظهار کرد: باید آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌هایی را با فنی و حرفه‌ای داشته باشد و دانش‌آموزان براساس علایق خود در ایام تابستان مهارت‌های مختلف را یاد بگیرند.

این مسئول تاکید کرد: دانش‌آموزان باید از این فرصت سه ماهه نهایت استفاده را ببرند و با بهره گیری از کلاس‌ها و آموزش‌های برنامه ریزی شده، اوقات فراغت خود را به معنی واقعی غنی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار