معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

بیانیه گام دوم انقلاب موجب ارتقاء فرهنگ جامعه خواهد شد

«رمضانی» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به باور‌های دینی و ظرفیت جوانان توجه ویژه‌ای داشته و موجبات حل مشکلات و ارتقاء فرهنگ جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 28June 2022

محور بیانیه گام دوم حرکت به سمت تمدن انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: اهمیت مسئله حوزه فرهنگ به حدی است که باید همه مسئولان خود را متولی این حوزه بدانند.

رمضانی با بیان اینکه وضعیت فرهنگی در جغرافیای استان کردستان مطلوب نیست، افزود: انجام کار و فعالیت در این شرایط مهم‌ترین کار فرهنگی است؛ چراکه دوران سخنرانی کردن گذشته و باید کار جهادی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه در دهه پنجم انقلاب اسلامی محور بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سمت تمدن شکوهمند انقلاب اسلامی است، افزود: این بیانیه به باور‌های دینی و ظرفیت جوانان توجه ویژه‌ای داشته و موجبات حل مشکلات و ارتقاء فرهنگ جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت اعتماد اجتماعی، افزود: باید برای تحقق این اهداف کارگرو‌های تخصصی در استان تشکیل داده و از برگزاری جلسات فاصله بگیریم.

رمضانی برخی از مشکلات کنونی را ناشی از عدم هماهنگی دستگاه‌ها در استان کردستان دانست و خاطرنشان کرد: هنوز مشق مدیریت را به صورت ضعیف پیش برده و همچنان به جای ارائه راهکار، دنبال طرح مشکلات هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار