معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تأکید کرد؛

ضرورت اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس متناسب با گام دوم انقلاب

«رمضانی» با بیان این‌که هدف از اجرای برنامه‌های مقاومت، نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید برنامه‌ها متناسب با گام دوم انقلاب و نسل جدید تبیین و اجرایی شود.
کد خبر: ۵۲۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 11May 2022

لزوم استفاده از از ظرفیت نسل جدید در نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با محوریت برنامه‌ها و مناسبت‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه‌های مقاومت، نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است؛ بنابراین باید برنامه‌ها متناسب با گام دوم انقلاب و نسل جدید تبیین و اجرایی شود.

وی آموزش و پرورش و نسل جدید را جامعه هدف این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: باید دیدگاه و راه شهدا، نماد‌های ایثار و شهادت و چهره‌های ماندگار مجاهدت‌های خاموش با زبان هنر برای نسل جوان تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: باید در حوزه دفاع مقدس عملیاتی برخورد کنیم و از ظرفیت خود نسل جدید برای معرفی دفاع مقدس و جهاد تبیین استفاده شود.

«رمضانی» عدم وجود نهادی تحت عنوان افکارسنجی را ضعف بزرگی دانست و تصریح کرد: افکارسنجی مردمی، استفاده از گرافیک و المان‌های فرهنگی و تابلو‌ها در سطح شهر، بهره‌گیری از مستند و فیلم، نصب تمثال شهدا در مدارس و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، گامی موثر به سوی پیشرفته است که می‌تواند نقش به‌سزایی در تعیین و تثبیت ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها