استاندار کردستان:

باید با خدمت شبانه‌روزی زمینه «جهاد تبیین» را فراهم کنیم

«زارعی‌کوشا» گفت: متاسفانه عموماً مواد معدنی در استان خام‌فروشی می‌شود و با وجود ارائه خدمات در طول این ۴۰ سال اما به دلیل عدم دقت در راهبردها، به اولویت‌ها توجه نشده است بنابراین با خدمت شبانه روزی باید زمینه جهاد تبیین را فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 25June 2022

باید با خدمت شبانه روزی زمینه «جهاد تبیین» را فراهم کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز (شنبه) در بازدید دانشجویان دافوس سپاه پاسداران از یادمان شهدای گمنام و مقاومت باشگاه افسران سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: امروز به واسطه خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی به صلابت رسیده است.

وی افزود: هدف غایی خلقت و مرگ، شناسایی افراد احسن العمل است که این امر ناشی از اصالت کیفیت در تفکر دینی و اسلامی بوده و بسیاری از شهدا مصداق این کیفیت هستند.

زارعی‌کوشا کیفیت را ارزشمندتر از کمیت عنوان کرد و با اشاره به رشادت و ایثار شهید بروجردی گفت: شهید بروجردی با وجود سن کم در سال‌های کوتاه به اوج رسید بطوری که پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نام و یاد این شهید والامقام همچنان در میان مردم کردستان به عنوان نماد مردم‌داری و اخلاص زنده است.

وی به ویژگی‌های کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان باوجود تهدید دشمنان و ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه و همچنین فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی استکبار جهانی و چشم طمع استکبار روی استان، دارای شاخص‌های امنیتی زیادی است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کردستان با وجود محرومیت‌های فراوان دارای استعداد و ظرفیت خوبی است که زمینه رشد استان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان ما در حوزه کشاورزی است و حوزه گردشگری کردستان که کمتر به آن توجه شده، به تنهایی می‌تواند کردستان را به اوج شکوفایی برساند.

زارعی‌کوشا به وجود ۱۸ نوع ماده معدنی و معادن فراوان در کردستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه عموماً مواد معدنی در استان خام‌فروشی می‌شود و با وجود ارائه خدمات در طول این ۴۰ سال اما به دلیل عدم دقت در راهبردها، به اولویت‌ها توجه نشده است بنابراین با خدمت شبانه روزی باید زمینه جهاد تبیین را فراهم کنیم.

استاندار کردستان یادآور شد: اگر امروز سپاه ما در کردستان یک سپاه محبوب و مقتدر است، فقط به واسطه توانمندی‌های نظامی نیست بلکه بیشتر به واسطه ارتباط مردمی سپاه است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها