استاندار کردستان:

«سلام فرمانده» اعلام آمادگی و فرمانبرداری از ولی امر است

«زارعی‌کوشا» گفت: سرود سلام فرمانده سنبل و نمادی برای اعلام آمادگی و فرمانبرداری از ولی امر، رهبر معظم انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز تحویل پرچم انقلاب اسلامی از دستان ایشان به دستان حضرت ولی‌عصر است.
کد خبر: ۵۲۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 06June 2022

«سلام فرمانده» اعلام آمادگی و فرمانبرداری از ولی امر استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان عصر امروز مراسم سلام فرمانده در سالن آزادی سنندج ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: این ایام مصادف با سالروز آغاز رهبری مقام معظم رهبری و سرود سلام فرمانده سنبل و نمادی برای اعلام آمادگی و فرمانبرداری از ولی امر، مقام معظم رهبری و زمینه‌ساز تحویل پرچم انقلاب اسلامی از دستان مقام معظم رهبری به دستان حضرت ولی‌عصر است.

وی افزود: امروز همه عالم می‌دانند انقلاب اسلامی ایران به دستان امام راحل(ره) پیروز شد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کرد و روزبه‌روز بر عزت این انقلاب و نظام افزوده شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: امروز فرزندان دهه نودی انقلاب اعلام آمادگی کردند تا پرچم انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

زارعی کوشا با با اشاره به اینکه سرود سلام فرمانده امروز هیجان زیادی بین خانواده‌ها ایجاد کرده است یادآور شد: همه ما بسیجی‌وار و به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج) در میدان خواهیم‌ ماند و جا دارد از حضور باشکوه این نوجوانان عزیز در این مراسم تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار