سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان:

ارتقای هویت دینی ملی و انقلابی جوانان ضروری است

«غلام ویسی» بر لزوم توانمندسازی جوانان و ایجاد مهارت به عنوان اصول غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: ارتقای هویت دینی ملی و انقلابی جوانان، ضروری است.
کد خبر: ۶۰۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 16July 2023

ارتقای هویت دینی ملی و انقلابی جوانان، ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آمنه غلام ویسی» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان کردستان در سنندج اظهار داشت: جوانان و بانوان در ایجاد جریانات و تحولات جامعه نقش تاثیرگذاری دارند.

وی افزود: بیشترین سرمایه‌گذاری بر روی این ۲ قشر باید صورت گیرد؛ چرا که جوانی از حساس‌ترین بخش‌های زندگی هر انسانی است و آینده و افق زندگی انسان در این دوره رقم می‌خورد.

این مسئول با بیان اینکه منشا توسعه و پیشرفت در همه زمینه‌ها بر عهده نیروی جوان است، بیان داشت: جوانان امروز از فرماندهان جوان دوران جنگ تحمیلی درس گرفته و روی کشور خود غیرت و تعصب دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی دشمن با محوریت جوان ایرانی و خلا ناشی از کم کاری حوزه جوانان باعث سردرگمی این قشر می شود؛ بنابراین باید مراقب بود و برنامه ریزی درستی برای جوانان داشت.

غلام‌ویسی بر لزوم توانمندسازی جوانان و ایجاد مهارت به عنوان اصول غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: ارتقای هویت دینی ملی و انقلابی جوانان، ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار