سرپرست اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان کردستان:

اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

«غلام‌ویسی» گفت: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پایان انتظار مردم به ویژه جوانان برای افتتاح پروژه‌هاست که در همین راستا تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۲۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 28October 2023

اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پایان انتظار مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آمنه غلام‌ویسی» سرپرست اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پایان انتظار مردم به ویژه جوانان برای افتتاح پروژه‌هاست که در همین راستا تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.

وی افزود: بنای ما این است که در شهرستان‌های سطح استان پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم و کلنگ‌زنی نکنیم.

غلام‌ویسی با اشاره به احداث پروژه ورزشی شهرستان بانه در سال ۱۳۸۸ گفت: عملیات ساخت محوطه سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره شهرستان بانه در مراحل پایانی بوده و در سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور به کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این سالن ورزشی با اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی در دو سال اخیر، اکنون بعد از ۱۴ سال آماده بهره‌برداری شده و به زودی در اختیار جامعه ورزشی این شهرستان قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان کردستان افزود: این پروژه با چهار هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۰۰ مترمربع احداث شده که تاکنون بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این سالن ورزشی هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار