مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از فعالیت‌های آموزش و پرورش است

«ناظمی جلال» گفت: یکی از فعالیت‌های آموزش و پرورش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و با توجه به شرایط موجود جامعه، این نهاد تلاش دارد ایام فراغت دانش‌آموزان را به سمتی هدایت کند که ارزشمند غنی شود.
کد خبر: ۵۹۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 26June 2023

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از فعالیت‌های آموزش و پرورش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هاشم ناظمی جلال» مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در مراسم نمادین استانی افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان استان کردستان اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های آموزش و پرورش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و با توجه به شرایط موجود جامعه، این نهاد تلاش دارد ایام فراغت دانش‌آموزان را به سمتی هدایت کند که ارزشمند غنی شود.

وی افزود: استفاده نامناسب از فضای مجازی موجب شده که امروز هم اولیا و هم مربیان بیشتر از گذشته واقف باشند که بیشترین شیوه برای فراغت دانش آموزان همین برنامه‌های تابستانی است.

ناظمی جلال با اشاره به شعار امسال برنامه‌های اوقات فراغت با عنوان «تربیت بدون توقف»، گفت: نهادها و ارگان های مختلف متولی با مجموعه آموزش و پرورش، بیشتر ازگذشته هماهنگ شوند تا دانش‌آموزان بیشترین استفاده را از این برنامه‌ها ببرند.

این مسئول یادآور شد: تاکنون ۳۹۴ پایگاه اوقات فراغت در سامانه نورینو اعلام امادگی کرده و مشغول ثبت نام دانش‌آموزان هستند و حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز ثبت نام کرده‌اند البته انتظار می رود با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان استان حداقل ثبت نامی‌ها به ۷۰هزار نفر در روزهای آینده برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها