مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان کردستان در ۱۰۱ حوزه

«نظامی جلال» با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان در ۱۰۱ حوزه گفت: سال تحصیلی گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۱ دانش آموز کردستانی در آزمون نهایی شرکت کردند که امسال این تعداد با افزایش بیش از پنج هزار نفری مواجه شده است.
کد خبر: ۵۸۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 06May 2023

برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان کردستان در ۱۰۱ حوزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هاشم نظامی جلال» مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سنندج با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان در ۱۰۱ حوزه اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۱ دانش آموز کردستانی در آزمون نهایی شرکت کردند که امسال این تعداد با افزایش بیش از پنج هزار نفری مواجه شده است.

ناظمی جلال افزود: برگزاری این آزمون ها یکی از برنامه های مهم و اولویت دار ما به شمار می رود و این آزمون ها امسال برای ۱۷ هزار و ۲۳۱ دانش آموز در ۱۰۱ حوزه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به انتخاب معلمان نمونه استان اشاره و اظهار کرد: برای تجلیل و انتخاب معلمان نمونه استان، ۲ هزار و ۱۶۳ نفر مدارک خود را برای ارزیابی ارسال کردند که مدارک هزار و ۳۲۷ نفر در چهار مرحله ارزیابی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: پس از بررسی های لازم پرونده ۶۷۸ نفر در مرحله شهرستانی بررسی و ۶۲ نفر به مرحله استانی رسیدند و در این مرحله نیز پنج نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها