مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲۶ هزار دانش آموز کردستانی در طرح‌های اوقات فراغت

«ناظمی جلال» گفت: تاکنون ۲۶ هزار و ۸۰۰ دانش آموز به صورت الکترونیکی برای شرکت در کلاس‌ها و طرح‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده‌اند که رتبه نهم را در کشور داریم.
کد خبر: ۶۰۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 16July 2023

ثبت نام بیش از  ۲۶ هزار دانش آموز کردستانی در طرح های اوقات فراغتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هاشم ناظمی جلال» مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان کردستان در سنندج اظهار داشت: با کمک دستگاه‌های مرتبط، اقدامات لازم برای برگزاری طرح های اوقات فراغت دانش آموزان انجام شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۶ هزار و ۸۰۰ دانش آموز به صورت الکترونیکی برای شرکت در کلاس‌ها و طرح های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند که رتبه نهم را در کشور داریم.

«فردین وکیلی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان نیز ابراز داشت: در سال جاری ۸۱۲ هزار و ۴۷۰ نفر ساعت معادل پنج هزار و ۴۳۱ نفر دوره برگزار شده که سهم بانوان هزار و ۳۸۸ نفر و مردان ۴ هزار و ۴۳۲ نفر بود.

وی با بیان اینکه در بین مردان بیشترین تقاضا برای دوره آموزشی خودرو و برق و بانوان، آی تی بود، افزود: طرح ملی اطلاع رسانی مهارت با حضور هفت سازمان در دست اجراست و آموزش ها در این طرح کاملا رایگان انجام می شود.

این مسئول تعداد دوره های تعریف شده برای اجرای این طرح را ۱۰۰ مورد عنوان و اضافه کرد: این طرح از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور در ۲۴ مرکز دولتی و ۷۶ مرکز خصوصی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار