مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان متناسب با نیاز بازار کار انجام می‌شود

«وکیلی» گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ارائه آموزش‌های کسب و کار و هدایت شغلی متناسب با نیاز بازار کار در قالب مدرسه تابستانه مهارت انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ - 26June 2023

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان متناسب با نیاز بازار کار انجام می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، طرح تابستانه مهارت در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور استاندار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج آغاز شد. 

«فردین وکیلی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در آغاز اجرای این طرح اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ارائه آموزش های کسب و کار و هدایت شغلی متناسب با نیاز بازار کار در قالب مدرسه تابستانه مهارت انجام می شود.

وی اضافه کرد: طرح تابستانه مهارت به منظور ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان و کمک به هدایت تحصیلی آنها، کمک به خلاقیت، نوآوری و رشد مهارت های کسب و کار در دانش آموزان و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی بازماندگان از تحصیل و کمک به هدایت تحصیلی و شغلی آنها به اجرا در می آید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان ادامه داد: استعداد سنجی، رغبت سنجی و سنجش تیپ شخصیتی، تعیین بهترین شغل متناسب با ویژگی های فردی متقاضی، معرفی ظرفیت های اشتغال موجود در جامعه مشاغل آینده، آموزش مهارت های نرم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

جامعه هدف طرح تابستانه مهارت ‌دانش‌آموزان و بازماندگان از تحصیل سنین ۱۲ تا ۱۸ سال است که از سنین ۱۲ تا ۱۵سال با عنوان مهارت‌آموز و سنین ۱۵ تا ۱۸ سال تحت عنوان کارآموز آموزش های مهارتی را کسب می‌کنند و آموزش های ارائه شده در این طرح هم به طور رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار