با صدور پیامی؛

استاندار مازندران هفته دولت را تبریک گفت

«حسینی‌پور» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ - 24August 2022

استاندار مازندران هفته دولت را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، الگو‌های ماندگار خدمت بی‌منت، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان این قوه در استان مازندران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه در صحیفه زرین خدمتگزاری به ملت ایران اسلامی بصورت الگویی جاودانه از دولتمردان انقلابی و مخلص ثبت و ضبط خواهد ماند. مردان بی ادعایی که به کرسی‌های منصب و مسند خدمت، آبرو و اعتبار بخشیدند و با شهادت خود در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی، به مکتب و معیاری از تعهد، اخلاص و جانفشانی در مسیر باور‌های الهی خویش تبدیل شدند.

دوم تا هشتم شهریور به یاد شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، «هفته دولت» نامگذاری شده است تا هم یاد و خاطره و مقام والای پاکی و شرافت این شهیدان خدایی گرامی داشته شود و هم از تلاش و زحمات خالصانه همه کارگزاران دولت که در خط شهیدان رجایی و باهنر در حال خدمت رسانی به ملت عزیز ایران اسلامی هستند، قدردانی شود.

هفته دولت، هفته گزارش خدمت و تبیین دستاورد‌ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف است تا پیرو تاکیدات قافله سالار خرمند و فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ابعاد مختلف خدمات دولت برای مردم شفاف سازی شود و با آگاهی رسانی دستاورد‌های نظام، دشمنان ایران اسلامی از نیرنگ‌ها و توطئه‌ها و هجمه‌های سنگین رسانه‌ای خود روز به روز ناامید‌تر شوند.

امروز دولتی کسوت پرفضیلت خدمتگزاری مردم را به تن دارد که «دولت مردم» نام دارد و الگو‌های دولت شهیدان رجایی و باهنر، چون ساده زیستی، مردم داری و خدمت صادقانه را در میدان عمل دنبال می‌کند.

بر همه دولتمردان فرض است تا در قالب نگاه و عمل شهیدان والامقام دولت خاصه شهیدان رجایی و باهنر، نقش و رسالت خود را در خدمت به مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی بازخوانی کنند و ابعاد مختلف خدمتگزاری را مورد تامل و بازاندیشی قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارکنان مخلص، خدوم و متعهد، به ویژه کارگزاران و کارمندان دولت در استان مازندران تبریک می‌گویم و از همه عزیزان و کارکنان شاغل در قوه مجریه در استان مازندران خواستارم؛ تکریم مقام ارباب رجوع و ارایه شایسته‌ترین خدمات به مردم شریف مازندران در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب را در سرلوحه برنامه‌های اداری خود قرار دهند.

از خداوند قادر متعال برای همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفقیت، سربلندی و توفیق بیش از پیش خدمت به ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها