پیام تبریک فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت

امیر «رضایی» در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران عرصه خدمت استان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 24August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی»، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد امروز در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی دولتمردان و تلاشگران عرصه خدمت تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نامگذاری هفته اول شهریور ماه به نام هفته دولت، یادآور نام و یاد شهیدان والامقام ، دکتررجایی و دکترباهنر و همراهان صدیق و دلسوز آن شهیدان  که در راه خدمت به میهن اسلامی مسیر رشد و ترقی ، عمران ، آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار نموده و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

امروزه دولتمردان ما تحت رهبری و زعامت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هدفی راسخ و همتی استوار در مسیر اعتلای ایران اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) ، دلسوزانه و با تکیه بر توانایی زنان و مردان این مرز و بوم تلاش می کنند تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به مرحله ظهور برسانند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دولتمردان دولت مردمی و ایران قوی، هفته دولت را به استاندار محترم استان فارس برادر ارجمندم جناب آقای دکتر ایمانیه و آحاد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و تلاشگران عرصه خدمت  در استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق خدمت صادقانه، جهادی و شایسته مردم شریف استان را در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار