مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان:

ایثار و مقاومت مادران شهدا ستودنی است

«مخدومی» گرامیداشت مقام شامخ شهدا را یکی از اقدامات کتابخانه‌های کردستان عنوان کرد و گفت: ایثار و مقاومت مادران شهدا ستودنی است؛ اما کمتر به این جانفشانی‌ها و ایثارها توجه شده است.
کد خبر: ۵۱۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 10April 2022

ایثار و مقاومت مادران شهدا ستودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد مخدومی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، ظهر امروز (یک‌شنبه) در نشست نقد و بررسی کتاب «راز شب قدر» روایت‌گر زندگی شهید «جواد کاکه‌جانی» از شهدای مدافع وطن استان کردستان و شعر‌سرایی با موضوع «مادران شهدا» که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این مجلس به نام شهیدان و مادر شهیدان برپا شده و ما در نهاد کتابخانه‌ها و بر اساس رسالت خود، قصد داریم کتابخانه‌ها را به پاتوق فرهنگی تبدیل کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های استان کردستان، گرامیداشت مقام شامخ شهید و شهدا را یکی از اقدامات کتابخانه‌های کردستان عنوان کرد و گفت: ایثار و مقاومت مادران شهدا ستودنی است؛ اما کمتر به این جانفشانی‌ها و ایثار‌ها توجه شده است.

مخدومی تصریح کرد: کتاب «راز شب قدر» روایتی از زندگی شهید «جواد کاکه جانی» از شهدای مدافع وطن است و باید این اقدامات فرهنگی و ارزشمند تداوم یابد و ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های شهدا به‌ویژه مادران آن‌ها برای مردم روایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار