مسئول حوزه زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

مادران و همسران شهدا در راه اعتلای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند

رسولی از اجرای مستمر طرح «معینه» در استان کردستان در راستای الگوسازی برای قشر جوان خبر داد و گفت: مادران و همسران شهدا با صبر و مقاومت در راه اعتلای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند.
کد خبر: ۴۹۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 11December 2021

مادران وهمسران شهدا باصبر و مقاومت در راه اعتلای اسلام و انقلاب مجاهدت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «زهره رسولی» مسئول حوزه زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به اجرای طرح «معینه» در استان کردستان اظهار داشت: طرح مذکور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس است که به‌منظور پاسداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدای دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را الگوسازی برای قشر جوان عنوان کرد و افزود: با برگزاری سلسله ملاقات‌های همدلانه با مادران و همسران شهدا در صدد هستیم تا هم از مجاهدت‌های این عزیزان تجلیل به عمل آوریم و هم در ادمه این مسیر، الگو‌های مناسب را به جامعه بانوان به ویژه دختران جوان معرفی کنیم.

مسئول حوزه زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا در سال‌های دفاع مقدس گفت: عملکرد مادرانی که گذشت و مبارزه را به جان پذیرفتند و تربیت‌کننده نسلی جهادگر و انقلابی بوده‌اند، قابل تقدیر و ستایش است؛ آن‌ها با تربیت فرزندانی صالح و صبر و مقاومت خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند.

رسولی با تبیین اهمیت ترویج سبک زندگی جهادی و اسلامی مادران و همسران شهدا در جامعه به‌ویژه در بین دختران جوان جامعه که نیازمند الگو‌هایی اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا همانا ترویج و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار