مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

ارزش‌های دفاع مقدس با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود

«آژیر» بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ما باید ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس را با زبان هنر به نسل جدید منتقل کنیم.
کد خبر: ۵۳۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 03August 2022

ارزش‌های دفاع مقدس با زبان هنر به نسل جدید منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اولین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان امروز در محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با حضور اعضای این کمیته و با محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.

«لیلا آژیر» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع از خاک و ارزش های یک جامعه امری ذاتی  است و ما می بینیم در تمامی کشورهایی که درگیر جنگ بودن مردم آن سرزمین در سالروز آن واقعه ی تلخ و در بزرگداشت شهدا و قهرمانان خود یادمان هایی درست و برنامه هایی را برگزار می‌کنند و این مهم در کشور ما نیز جایگاه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به ارزش والای شهیدان و ایثارگران افزود: هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگران است و ما همواره قدردان رشادت و ایثار رزمندگان هستیم.

آژیر تصریح کرد: شهدای عزیز کشور از بدو انقلاب تاکنون با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده های آنها است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی منسجم در راستای برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: ما باید ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس را با زبان هنر به نسل جدید منتقل کنیم.

وی به نقش زبان هنر در تاثیرگذاری مفاهیم ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما باید با زبان هنر و فیلم که اثر آن امروزه از زبان کتاب بیشتر است و می‌تواند روی مخاطب اثرگذار باشد، ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل های جوان منتقل کنیم.

آژیر به فیلم های تاثیر گذار شیار ۱۴۳، موقعیت مهدی و درخت گردو در حوزه دفاع مقدس اشاره از حوزه هنری کردستان خواست که در هفته دفاع این فیلم در سینماهای استان پخش شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار