فرمانده سپاه شهرستان بیجار:

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تحکیم وحدت و‌ همدلی است

«رجب‌پور» گفت: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تحکیم وحدت و‌ همدلی است و پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان وظیفه خطیر همگانی به ویژه مسئولان است.
کد خبر: ۵۴۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 04September 2022

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تحکیم حدت و‌ همدلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسین رجب‌پور» فرمانده سپاه شهرستان بیجار امروز به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا در بخش‌ها و شهرهای تابعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری میز خدمت در هر شهر یا روستا، برگزاری نمایشگاه  هفته دفاع مقدس، برنامه جاماندگان اربعین (همایش پیاده‌روی ازمیدان سراب به حمزه عرب) و برپایی مو‌کب‌هایی در مسیر راهپیمایان اربعین از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بیجار است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۵۹ عنوان برنامه و ۱۳ برنامه شاخص در سطح شهرستان می‌شود، افزود: هفته بزرگداشت دفاع مقدس نیز فرصتی مغتنم برای تحکیم و حدت و‌ همدلی است و پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان وظیفه خطیر همگانی به ویژه مسئولان است.  

رجب‌پور گفت: عظمت انقلاب اسلامی را مدیون از خودگذشتگی عزتمندانه ایثارگران در دوران دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت هستیم. وظیفه امروز مردم و مسئولان، زنده نگهداشتن راه شهیدان و بزرگمردان دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار