جانشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تاکید کرد؛

لزوم ثبت برنامه‌های ارزشی و مرتبط با دفاع مقدس در سامانه «سادم»

سرهنگ «رسولی» گفت: سادم، بستری منسجم برای ثبت برنامه‌های ارزشی و مرتبط با دفاع مقدس و گرامیداشت ایام‌الله نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط تمامی سازمان‌ها و ادارات است که ثبت برنامه‌های اجرا شده نیز در این سامانه الزامی است.
کد خبر: ۵۴۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 04September 2022

لزوم ثبت برنامه‌های ارزشی و مرتبط با دفاع مقدس در سامانه «سادم»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «رمضان رسولی» جانشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز (یکشنبه) در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به سامانه «سادم» اشاره کرد و اظهار داشت: سادم، بستری منسجم برای ثبت برنامه‌های ارزشی و مرتبط با دفاع مقدس و گرامیداشت ایام‌الله نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط تمامی سازمان‌ها و ادارات است که ثبت برنامه‌های اجرا شده نیز در این سامانه الزامی است.

وی افزود: این سامانه منسجم توسط ستاد کل نیروهای مسلح رصد و گزارش نهایی آن توسط سرلشگر باقری تهیه و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و وزارت کشور ارائه خواهد شد.

سرهنگ رسولی تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته کردستان از لحاظ سبک برنامه‌ها و اجرای آن جزو چهار استان برتر کشور در سامانه سادم بود اما امسال با توجه به اینکه برخی از ادارات فعالیت و برنامه‌های خود را در این سامانه ثبت نکردند، کردستان رتبه ۱۹ را در این سامانه به خود اختصاص داده است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدیو کنفرانس، رژه نیروهای مسلح، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در نماز‌های جمعه، تقدیر از پیشکسوتان حوزه ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح روستاها و دهستان‌ها و ... از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار