استاندار کردستان:

توجه به محتوا و مخاطب در انتقال مفاهیم دفاع مقدس یک ضرورت است

«زارعی‌کوشا» گفت: آنچه باید در این بزرگداشت‌ها مورد توجه قرار بگیرد توجه و تمرکز بر محتوا با هدف انتقال صحیح مفاهیم به نسل جدید است.
کد خبر: ۵۴۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 04September 2022

توجه به محتوا و مخاطب در انتقال مفاهیم دفاع مقدس یک ضرورت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از مناسبت‌های بسیار مهم است، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر با اقدامات تبلیغی مواجه شدیم که نشان داد این بزرگداشت‌ها بجا، ضروری و مهم است.

وی با اشاره به اینکه این گرامیداشت‌ها صرفا جنبه نمادین ندارد، گفت: دشمن از غفلت ما نسبت به افتخارات و آرمان‌ها سوء استفاده می‌کند تا مفاهیم و تاریخ را آن گونه که خود می‌خواهد به نسل جوان منتقل کند و لذا برگزاری این مناسبت‌ها برای جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش ضروری است.

استاندار کردستان افزود: آنچه باید در این بزرگداشت‌ها مورد توجه قرار بگیرد توجه و تمرکز بر محتوا با هدف انتقال صحیح مفاهیم به نسل جدید است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه دشمن تلاش کرده جای شهید و جلاد را عوض کند و گاهی موفق هم شده است، گفت: نظام برای برخورد با جریان نفاق بیرحم که در دهه اول انقلاب مردم را شهید و ترور کردند، در جایگاه متهم قرار گرفت که این مسئله به دلیل عدم انجام کار تبیینی بود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به محتوا و مخاطب در انتقال مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس، همزمانی بازگشایی مدارس با هفته بزرگداشت دفاع مقدس را فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با این مفاهیم دانست.

استاندار کردستان با اشاره به ضرورت توضیح و تببین مسائل برای نسل جوان خاطرنشان کرد: اجازه بدهیم شبهات مطرح و سپس با پاسخگویی صحیح آنها را برطرف کنیم، چراکه آماج تهاجم سنگین رسانه‌ای دشمن هستیم و نباید اجازه داد نسل جدید، حقایق را به اشتباه متوجه شود‌.

وی با اشاره به رسالت بزرگ مسئولان نسبت به نسل امروز و فردا گفت: همه مسئولان دولتی و نظامی توجه کنند مهم‌تر از برگزاری مراسم این‌چنینی، محتوای آن به صورتی است که در دل و جان مخاطب بنشیند.

زارعی‌کوشا با اشاره به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فضای مجازی افزود: هزاران صفحه در فضای مجازی برای تطهیر نظام بی‌آبروی پهلوی که جز ذلت و سرسپردگی و فساد چیزی نداشت، ایجاد شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه نباید اجازه داد برخی تفکرات وابسته روشنفکرنما فضای دانشگاهی و رسانه‌ای را اشغال کند، گفت: لازم است با توجه به جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن‌ به عنوان یک واجب عینی برای همگان تاکید دارند، در انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌ها به نسل جوان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار