مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

نام مادران شهدا در دفتر زرین ایثار و شهادت ماندگار است

«نجفی» با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «طهمینه پارسا» را تسلیت گفت و اعلام کرد: نام نیک مادران شهدا و اسوه‌های صبر و استقامت در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 25March 2022

نام مادران شهدا در دفتر زرین ایثار و شهادت ماندگار استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با صدور پیامی، درگذشت «طهمینه پارسا» همسر شهید حاج «علی شهسواری» و مادر سردار شهید «جمیل شهسواری» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است چرا که مجاهدانی را در سینه پر راز و رمز خود محفوظ نگهداشته و شهسوارانی را چون شیر از مادران باصلابت و استوار همانند آبیدر به امانت گرفته که تاریخ به مانندشان را در شهامت، صلابت، شجاعت و مردانگی ندیده است.

خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم «طهمینه پارسا» اسوه صبر و مقاومت، همسر شهید حاج «علی شهسواری» و مادر سردار شهید «جمیل شهسواری» سبب تأثر و تألم خاطر شد و امروز ما به سوگ‌ ام‌الشهیدی نشسته‌ایم که همسر و فرزندش را در نهایت اخلاص تقدیم اسلام و انقلاب کرد و رنج دوری ذره‌ای از شکیبایی و متانت او نکاست و همچنان به مانند الگویی زنده حافظ یادگار شهدا و رسالت ایمانی‌اش بود تا چنین روزی به دیدار همسر و فرزند شهیدش نائل گردید.

نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت (ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد، انقلابی و مجاهد فی سبیل الله پرورش داد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.

اینجانب درگذشت اسوه صبر و ایثار حاجیه خانم «طهمینه پارسا» را محضر امت شهیدپرور و ولایتمدار کردستان، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، خاصه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همجواری با همسر و فرزند شهیدش و برای بازماندگان نیز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار