پیام تسلیت مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در پی شهادت 2 تن از نیروهای سپاه

سردار مالکی در پیامی شهادت 2 تن از نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان در درگیری با گروهک ضد انقلاب در شهرستان مریوان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ - 22April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پیامی شهادت دو تن از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان در درگیری با گروهک ضد انقلاب در شهرستان مریوان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دستان به خون آغشته دشمنان پلید اسلام و انقلاب اسلام خباثتی دیگر رقم زد و دو نفر از پاسداران جان برکف که مامور صیانت از امنیت این آب و خاک بودند را به شهادت رساند.

دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است اما این حرکات مذبوحانه دشمنان نمی تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند و اینگونه رفتارها بدون پاسخ نخواهد بود.

آری شهیدان گلگون کفن «ناصر امینی و عثمان جهانی» دو پاسدار راستین و مدافع انقلاب اسلامی با زبان روزه به شهادت رسیدند تا این آب و خاک و این امنیت و آرامش در کشور همچنان ادامه داشته باشد و به راستی خون به خاک ریخته فرزندان غیور کردستان درخت انقلاب را بیش از گذشته تنومند می سازد و عزم مسئولان استان را جهت خدمتگزاری راسخ‌تر.

اینجانب شهادت سربازان ولایت را به خانواده این عزیزان، مردم شریف کردستان و همچنین همرزمان غیور آنان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال خواهانم روح پاک و آسمانی آنها را با شهدای رمضان محشور سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار