مدیرکل بنیاد شهید کردستان:

جانبازان اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت هستند

«نجفی» گفت: جانبازان یادگارانی از دوران جنگ تحمیلی و وفادار به ارزش‌های انقلاب هستند که با اهدای سلامتی خود در جبهه‌های حق علیه باطل به اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت مبدل شدند.
کد خبر: ۵۱۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ - 18April 2022

جانبازان اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در دیدار با چند تن از جانبازان شهرستان سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جانبازان ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند از این رو مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات این سندهای ایثار و شهیدان زنده، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی افزود: جانبازان پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستند و در زنده نگه‌داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پیشقدم بوده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: جانبازان یادگارانی از دوران جنگ تحمیلی و وفادار به ارزش‌های انقلاب و اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند و با اهدای سلامتی خود در جبهه‌های حق علیه باطل به اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت مبدل شدند؛ از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی از آنان بعنوان شهید زنده یاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سربازان اسلام در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند و با تمام توان در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند ادامه داد: امروز در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی شما رزمندگان اسلام و ایثارگران در این جبهه هم در مقابل دشمن بایستید و از جوانان و خانواده‌هایی که در معرض جنگ نرم قرار دارند دفاع کنید.

نجفی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت جهانی شده و بسیاری از کشورهای مستضعف دنیا با الهام‌گیری از این فرهنگ و مکتب امام ‌(ره) به جهاد در مقابل دشمنان و حاکمان دست نشانده استکبار در منطقه می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار