جانشین اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان:

تکریم مادران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است

سرهنگ «رمضان رسولی» گفت: مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و استقامات و ایثار هستند و تکریم از آن‌ها تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۴۳۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 28January 2021

تکریم مادران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سرهنگ «رمضان رسولی» جانشین اداره کل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در مراسم اسوهای صبر و مقاومت که در سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: سازمان نقش و مشارکت زنان در دفاع مقدس به منظور نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و شناسایی زنان ایثارگر، رزمنده و ثبت و ضبط خاطرات زنان تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت: از جمله اقدامات موثر سازمان اجرا و برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و تجلیل و تکریم از مادران، همسران و فرزندان شهدا همزمان با وفات حضرت ام‌البنین و میلاد پر خیر وبرکت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

رسولی افزود: مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و استقامات و ایثار هستند و تکریم از آن‌ها تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: مادران ایران اسلامی در طول تاریخ به ویژه در نهضت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و نیز عرصه‌های دیگر با مجاهدت و ایثار خود به حضرت ام البنین سلام الله علیها اقتدا کرده‌اند.

جانشین اداره کل حفظ آثار کردستان در ادامه با اشاره به رشادت‌ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی‌های زنان ایران اسلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس بیان داشت: امروز مادران، همسران و فرزندان شهدا با حضور در این مراسم اعلام می‌دارند که اگر فردا روزی تهدیدی از جانب دشمنان متوجه نظام مقدس، کیان و سرزمین ایران اسلامی باشد با استفاده از توان موشکی ما، توان دفاعیمان و دستاوردهای نظامیان که به همت جوانان این مرز و بوم و به برکت دفاع مقدس بومی‌سازی و ارتقا یافته است با تمام داشته‌هایمان و با تمام توان در مقابل آنها خواهیم ایستاد و درسی فراموش نشدنی در تراز دفاع مقدس و بلکه بالاتر از آن را به آنها خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها