بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد صیادشیرازی؛

شهید صیادشیرازی الگوی تعامل میان نیروهای ارتش و سپاه بود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت بیست وچهارمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیادشیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 10April 2023

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیادشیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست ویکم فروردین ماه مصادف با بیست وچهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، بزرگمردی که الگوی تعامل و هم افزایی میان نیروهای ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس بود، است. دلاورمردی که نقش‌آفرینی‌های بزرگ و شگفت‌آور او در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه موجب هم‌افزایی میان ارتش و سپاه و تقویت بنیه دفاعی کشور شد بلکه ارتقای انسجام، استحکام، وحدت میان نیروها و صلابت و قاطعیت در مقابله با ضد انقلاب و دشمنان میهن اسلامی را به همراه داشت و برای همیشه الهام بخش نسل های مشتاق پیشرفت و عظمت ایران خواهد بود.

رشادت ها و حماسه آفرینی های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در دوران خدمت موفق و افتخارآمیزش به ویژه در مقابله با ضدانقلاب و مزدوران استکبار جهانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان و سپس مقابله سلحشورانه با نظامیان بعثی و نیز منافقان پلید در هشت سال دفاع مقدس تاثیرات شگرفی در تحقق ماموریت‌ها رزمندگان داشت.

شخصیت و روحیه جهادی و انقلابی شهید صیاد شیرازی در برخورد قاطعانه با تهدیدات دشمن و عوامل ضدانقلاب برای منافقین و تروریست های تحت فرمان سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی غیرقابل تحمل گردید و سرانجام به طراحی و اجرای عملیات ترور و شهادت مظلومانه آن عزیز منجر شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن شهید والامقام و دیگر شهدا، ادامه راه شهدا و امام شهدا و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و توجه و بهره مندی از سیره عملی آن امیر دلاور و ولایی را عامل تعیین کننده در حفظ و ارتقا توان دفاعی کشور عنوان کرده و بر گرامیداشت و حفظ عزت و کرامت خانواده معظم ایثارگران تاکید می‌کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار