نماینده ولی فقیه در کردستان:

شهید صیاد شیرازی نمونه بارز نجابت و رشادت در ارتش است

حجت‎الاسلام پورذهبی گفت: آنچه که از منش نیروهای ارتش دریافت میشود، نجابت و رشادت است که از معروفترین جلوه آن شهید صیاد شیرازی است.
کد خبر: ۴۵۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 17April 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» صبح امروز در دیدار با فرماندهان، روسا و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی و تبریک حلول ماه رمضان، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ارتش همواره در کنار مردم بوده و خدمات شایانی به ملت کرده است.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ارتشیان در کسوت مقدس به خون افتادند و از مرزهای این مرز و بوم پاسداری کردند.

وی تعهدداشتن و انقلابی‌بودن ارتش را از ویژگی‌های بارز این قشر برشمرد و گفت: بازگو کردن خاطرات مبارزان ارتشی در طول دوران دفاع مقدس ضروری است و حماسه‌ها و شجاعت و در صحنه بودن آنها باید روایت شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آنچه که از منش نیروهای ارتش دریافت می شود، نجابت و رشادت است که از معروفترین جلوه آن شهید صیاد شیرازی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی نجات و خویشتنداری و حضور در صحنه را از ویژگی‌های ارتش بیان کرد و گفت: اکثر افرادی که در ارتش خدمت می‌کردند متدین و اهل نیایش بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: در بازدیدی که سال ۶۱ از عملیات‌های ارتش و سپاه داشتم فضای حاکم بر ارتش را به عینه مشاهده کردم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار