مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در کردستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور مسئولان ارشد و فرماندهان نظامی و انتظامی استان امروز در کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 10April 2023

مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در کردستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی مراسم بزرگداشت این شهید والامقام و محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولان ارشد و فرماندهان نظامی و انتظامی استانی در ارتش کردستان برگزار شد.

«امیر حمیدرضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان در این  مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از ۲۱ فروردین مصادف با شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی تا شهادت امیر سپهبد محمد علی قرنی دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

وی به برنامه‌های دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: محفل انس با قرآن، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، بزرگداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح در این دهه برگزار می‌شود.

امیر رحمت‌پور تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن کشور دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شهید صیاد شیرازی فرمودند، سرزمین‌های داغ خوزستان و گردنه‌های سربرافراشته کردستان سال‌ها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان مصمم و شجاع بوده است و جبهه‌های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت‌های و از خودگذشتگی‌های او در خود حفظ کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان یادآور شد: همانطور که خداوند در قران کریم می‌فرمایند، مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده اند بلکه آنها زنده‌اند و رزق و روزی خود را از خداوند دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار