رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره:

آرامش جامعه مدیون قطره قطره‌‌های خون شهداست

«مرادی» گفت: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 14April 2023

آرامش جامعه مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره امروز با خانواده شهید «جمال رژه» دیدار و از سال‌ها صبر و مقاومت آنها تجلیل کردند.

«محمدصدیق مرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: دیدار با والدین شهدای معظم موجب تجدید روحیه درونی انسان می‌شود و این تجدید روحیه معنوی آغشته با ماه قرآن موجب نورانی‌تر شدن احوالات درون می‌شود.

وی افزود: امید است مسئولان با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده‌های شهدا که در واقع ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان است، بتواند منزلت و صبر این عزیزان را سرمشق کار خود قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و یادآور شد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید معظم جمال رژه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار