رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان:

خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی فرصتی مناسب برای جذب دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام «ورهرام» وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی را فرصتی مناسب برای جذب و گرایش دانش‌آموزان به سمت فعالیت‌های تابستانی خواند و گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر باید از ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی شهرستان مریوان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۹۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 14June 2023

خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی فرصتی مناسب برای جذب دانش‌آموزان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «حسن ورهرام» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان اظهار داشت: ایام تابستان فرصتی مناسب برای بزنامه‌ریزان و‌ متولیان امر است تا دانش‌آموزان را با فعالیت‌ها و آموزش‌هایی غیر از دروس مدرسه آشنا کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی بویژه دستگاه‌های فرهنگی در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان موثر است، افزود: تشکل‌های فرهنگی و قرآنی می‌توانند بهترین ظرفیت برای اجرای این طرح باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی را فرصتی مناسب برای جذب و گرایش دانش‌آموزان به سمت فعالیت‌های تابستانی خواند و تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر باید از ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی شهرستان مریوان بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی مریوان با داشتن تشکل‌های وابسته فرهنگی و دینی می‌تواند در راستای تقویت فعالیت‌های تابستانی موفق عمل کند.

حجت‌الاسلام ورهرام خاطر‌نشان کرد: همه نهادهای فرهنگی باید در حمایت همه جانبه از برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نهایت همکاری و تلاش خود را معطوف نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار