معاون اداره‌کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

مردمی بودن از ویژگی‌های طرح مهرواره محلات است

حجت‌الاسلام «کمالی» با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های طرح مهرواره محلات مردمی بودن آن و گره‌گشایی از مشکلات محلات است، گفت: مهم‌ترین مرحله در مسیر حرکت جامعه اسلامی ایجاد محله همدل و تقویت پیوندهای اجتماعی است.
کد خبر: ۶۰۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 29June 2023

مردمی بودن از ویژگی‌های طرح مهرواره محلات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «علی اصغر کمالی» معاون اداره‌کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست توجیهی مهرواره محله همدل و عملیات محرم که در سازمان تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد با بیان اینکه مهرواره محله همدل با رویکرد نشر خوبی‌ها و ایجاد همدلی در محلات استارت خورده است، اظهار داشت: این طرح با محوریت مسجد و پرچمداری روحانیون در راستای تقویت روابط اجتماعی و ایجاد روحیه امید و مهربانی در مردم گام بر می‌دارد.

وی نشر و گسترش خوبی‌ها، توجه به آلام و دردها و خوب کردن حال مردم را رویکرد اصلی محله همدل عنوان کرد.

مسئول توجیهی عملیات محرم سازمان تبلیغات کشور بر تقویت کارگروه قرآن در هیئت‌های محرم و الگوگیری هیئت‌ها از امامان و پیشوایان دین تأکید کرد و گفت: طرح مهرواره محله با رویکرد ایجاد همدلی، اخوت و انس و الفت میان اقشار مختلف مردم محله راه‌اندازی شده و امیدواریم با همراهی و هم‌افزایی بتوانیم در سطح کشور به خوبی اجرا کنیم.

کمالی با اشاره به اینکه ایجاد جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی پس از 40 سال نیازمند ارکانی است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مرحله در مسیر حرکت جامعه اسلامی ایجاد محله همدل و تقویت پیوندهای اجتماعی است. یکی از ویژگی‌های طرح مهرواره محلات مردمی بودن آن و گره‌گشایی از مشکلات محلات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها