رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

تأسی به سیره حضرت فاطمه داروی شفابخش عصر ما است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: توجه به جایگاه دختران و تأسی به سیره بزرگوارانی همچون حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان یک الگوی متعالی، داروی شفابخش عصر ما است.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 30May 2023

تأسی به سیره حضرت فاطمه داروی شفابخش عصر ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «سید محمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) ولی نعمت ما ایرانی‌هاست و ایشان علاوه بر شرافت خانوادگی و ذاتی، در عرصه‌های ایمان و عمل سرآمد روزگار خود و دارای معنویت بالا و از علمی سرشار برخوردار بودند و در اوج ولایت پذیری و دشمن ستیزی رسالت خود را نسبت به ساحت امامان معصوم به بهترین شیوه ادا نموده و در این راه فدا شدند.

وی افزود: در عصر کنونی که جاهلیت با چهره جدید و مدرن جلوه‌گری می‌کند و در اوج تحقیر و بهره کشی از زنان و ابتذال به سر می‌برد و به دنبال متلاشی کردن شخصیت بانوان است و تلاش می‌کند تا با قانونمند کردن ارزش های ضد اخلاقی خود به سایر جوامع و فرهنگ‌ها به ویژه مسلمانان فشار وارد سازد، توجه به جایگاه دختران و تأسی به سیره بزرگوارانی همچون حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان یک الگوی متعالی، داروی شفابخش عصر ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در فرهنگ اهل بیت (ع) که ریشه در وحی و کلام الهی دارد زنان و دختران از جایگاه رفیعی برخوردار هستند و تعابیری زیبا و بلند برای آنان به کار گرفته شده است واژه‌هایی چون ریحانه (گل) قواریر (بلورها) و حسن (نیکی) و...

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: در روایتی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده از مبارکی زن آن است که فرزند نخست او دختر باشد و در روایت دیگری حضرت می فرماید دختر از بوی بهشت است. دختران مایه برکت و حسنات و سپری در برابر آتش جهنم برای والدین خود می باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این روزها که دختران به عنوان وارثان زیبایی خداوند و گل‌های بهشتی در هجوم ناجوانمردانه جنود ابلیس و خناسان عالم میباشند رسالت مسئولین فرهنگی و آموزشی و به ویژه خانواده ها بسیار سنگین و حیاتی است و این توجه باعث تضمین بقای خانواده و تداوم نسل های آینده و تطهیر جامعه از آلودگی‌های اخلاقی و اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار