رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

کشف حجاب امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد

حجت‌الاسلام «سادات» با بیان اینکه حجاب تابلوی جمهوری اسلامی و فریضه الهی و قرآنی است، گفت: عدم مقابله با کشف حجاب به‌عنوان پدیده شوم اجتماعی که امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد، جایز نیست.
کد خبر: ۶۰۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 16July 2023

حجاب تابلو جمهوری اسلامی و یک فریضه الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه عفاف و حجاب که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: پرچم اسلام بعد از 1400 سال در کشورمان برافراشته شده و جنود ابلیس تمام توان خود را بر علیه کشور به‌کار گرفته است.

وی کشف حجاب را پاشنه آشیل دانست و گفت: هر چادری که از سرِ سرزمین بانوان برداشته شود، یکی از پایه‌های کشور سست و ضربه خواهد خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه حجاب تابلو جمهوری اسلامی و یک فریضه الهی و قرآنی است، تصریح کرد: عدم مقابله با کشف حجاب به عنوان پدیده شوم اجتماعی که امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد، جایز نیست.

سادات با تاکید بر اینکه در حوزه حجاب جزیره‌ای عمل نشود، ابراز داشت: امیدواریم همه دستگاه‌ها با هم‌افزایی و همراهی بیشتر، بتواند این فریضه الهی را در بین مردم جامعه ترویج کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار