دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی:

مسئله حجاب باید ریشه‌ای حل شود

حجت‌الاسلام جنتی با تاکید بر اینکه مسئله حجاب باید ریشه‌ای حل شود، گفت: باید متناسب با شرایط و نحوه پوشش تذکر لسانی و با بدحجاب‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.
کد خبر: ۶۰۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 19July 2023

مسئله حجاب باید ریشه‌ای حل شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام محمد جنتی مدیرکل امور مبلغین و دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم‌اندیشی بانوان فعال عرصه عفاف و حجاب که در سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه جامعه ما در محاصره تبلیغاتی است که دشمن برنامه‌ریزی کرده و با تبلیغات شوم به آن دامن می‌زند.

وی با هشدار اینکه این‌ روزها بیشترین تحرکات دشمنان بیش از تحرکات اقتصادی و امنیتی، تحرکات تبلیغاتی و رسانه‌ای برای قبضه افکار عمومی است، گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای کوچک‌ترین سوژه و مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و دنبال وارونه جلوه دادن واقعیات است.

مدیرکل امور مبلغین و دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر خانم بدحجابی با پوشش نامناسب در خیابان حضور یافت، همه باید احساس مسئولیت کرده و با تذکر لسانی به راه راست هدایتش کنیم.

وی با بیان اینکه بدحجابی و بی‌بندوباری باعث گسترش آسیب‌های اجتماعی و به جامعه آسیب می‌رساند، عنوان کرد: دشمن امروز طوری القا کرده که خانم‌های بی‌حجاب قدرت اجتماعی‌شان بشدت بالاست و هیچ کس نمی‌تواند به آنها تذکر دهد در حالی‌که اینطور نیست.

جنتی ابراز داشت: مردم وقتی می‌خواهند به فرد بی‌حجاب تذکر بدهند یا توصیه‌ای بکنند با یک نگرانی مواجه می‌شوند که نکند حرفی بزنم و برایم هزینه ایجاد شود.

وی عنوان کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌ای خود و تاثیر بر افکار جوانانمان، سعی در سست و کمرنگ کردن ارزش‌هایی همچون عفاف و حجاب دارند در حالی‌که حداقل بالای 80 درصد مردم جامعه با رعایت حجاب موافق و مخالف بدحجابی هستند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با یادآوری اینکه دشمن مدام دنبال القای فضای ناامیدکننده و بد نشان دادن وضعیت جامعه است، خاطرنشان کرد: تبیین اهمیت عفاف و حجاب در بین جوانان، مسئله‌ای نیست که با 400 نفر یا 4000 نفر حل شود، بلکه نیازمند همراهی عموم مردم جامعه است.

جنتی با تاکید بر اینکه مسئله حجاب باید ریشه‌ای حل شود، ابراز داشت: باید متناسب با شرایط و نحوه پوشش تذکر لسانی و با بدحجاب‌ها برخورد قانونی صورت گیرد. تدبیر اجتماعی از جنس همراهی و پیوستگی اجتماعی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید هزینه لباس و پوشش مناسب ویژه خانم‌های باحجاب پایین بیاید، اضافه کرد: متاسفانه الان هزینه‌ها آنقدر بالاست که این وضعیت به خانواده‌ها فشار می‌آورد.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با هشدار اینکه بدحجابی و بی‌بندوباری بنیان خانواده‌ها را نابود می‌کند، تاکید کرد: خانمی که در جامعه ما نقش همسری و مادری دارد، نباید اجازه دهد که نامحرمان از او سوءاستفاده کنند.

در پایان مراسم از بانوان مروج عفاف و حجاب در استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار