مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان:

صفات اخلاقی «حیا» در جامعه تبیین شود

«مخدومی» خواستار ارائه راهکار برای ترویح حجاب و عفاف در جامعه شد و اگفت: پیشنهاد می‌شود صفات اخلاقی «حیا» در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 16July 2023

صفات اخلاقی «حیا» در جامعه تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «محمد مخدومی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در جلسه عفاف و حجاب که در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خواستار ارائه راهکار برای ترویح حجاب و عفاف در جامعه شد و اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود صفات اخلاقی؛ حیا تبیین شود.

وی حجاب را یک بحث فرهنگی دانست و گفت: باید علم و آگاهی افراد در حوزه حجاب ارتقا و چرایی رعایت این مقوله و فریضه الهی تبیین شود.

«محرم وزیری» عضو هیئت علمی دانشگاه نیز با بیان اینکه رعایت حجاب یکی از بایدها و قوانین کشور است، اظهار داشت: حجاب جنبه سیاسی و دینی دارد و پرسنل ادارات باید خود را متعهد به قانون و سیاست‌های سازمان خود دانسته و در تعالی فرهنگی اثرگذار باشند.

وزیری با تاکید بر اینکه شعارهای اغتشاشات سال گذشته هویت زن ایرانی را خدشه‌دار کنند، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم افتخار خدمتگزاری نه در پشت میز بلکه در روستاها و کف اجتماع را داشته اما آیا ما خودمان با مدیریت عالی استان همراه بوده‌ایم. پیشنهاد می‌شود شورای فرهنگی در ادارات تشکیل و از ظرفیت کارکنان در مسائل فرهنگی استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار