رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

روز قدس، نماد صف‌بندی حق و باطل و متعلق به همه اسلام است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: روز قدس، روز سرنوشت‌ساز برای جهان اسلام و یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) و نماد صف‌بندی حق و باطل و متعلق به همه اسلام است.
کد خبر: ۵۸۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 09April 2023

روز قدس، نماد صف‌بندی حق و باطل و متعلق به همه اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید محمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرا رسیدن سالروز یوم‌الله قدس اظهار داشت: روز قدس، روز سرنوشت‌ساز برای جهان اسلام و یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) و نماد صف‌بندی حق و باطل و متعلق به همه اسلام است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف و وظیفه دانست و گفت: امسال 25 فروردین به عنوان روز قدس انتخاب شده و باید همه با هم برای یک روز ماندنی و خلق حماسه ماندگار تلاش کنیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه سال‌هاست که جهان با جنایت‌های یک رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی دست و پنجه نرم می‌کند تصریح کرد: سران آمریکا و اسرائیل دنبال غارت میراث معنوی مسلمانان و نیرنگ و توطئه است، باید برای نابودی این رژیم و دفع غده سرطانی تلاش کنیم.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون کمیته‌های مختلفی متناسب با این ایام تشکیل شده و باید همه با هم برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی تلاش کنیم.

سادات متذکر شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج 25 فروردین‌ ساعت 10 از میدان آزادی آغاز به سمت میدان انقلاب - سه راه حبیبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار