رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

جهاد تبیین در مقابله با نظام استکبار و تبیین آن برای نسل جوان اهمیت دارد

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: بحث جهاد تبیین در مقابله با نظام استکبار و تبیین آن برای نسل جوان در تمام عرصه‌ها و مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 29January 2023

جهاد تبیین در مقابله با نظام استکبار و تبیین آن برای نسل جوان اهمیت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جلسه اطلاع‌رسانی دهه فجر که در صداوسیمای کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب ما به حدی قدرت گرفته که تمامی مرزهای فیزیکی را رد کرده است.

وی افزود: بحث جهاد تبیین در مقابله با نظام استکبار و تبیین آن برای نسل جوان در تمام عرصه‌ها و مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تأکید بر اینکه باید همگرایی را در تمامی جهات کشور برای مقابله با هجمه دشمنان داشته باشیم، تصریح کرد: پیوست رسانه‌ای و فضای مجازی در ایام دهه فجر بسیار مهم است، بنابراین باید برنامه‌های دهه فجر امسال را بر نوجوانان و جوانان و بانوان معطوف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر نشان داد که دشمن، مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داده است، بنابراین اکنون فرصتی برای تبیین شخصیت و دلسوزی رهبر معظم انقلاب است تا قشر جوانان با شخصیت شخیص ایشان بیشتر آشنا شوند.

سادات با بیان اینکه امیدواریم با توجه به اتفاقات امسال، حضور گسترده مردم در 22 بهمن امسال مهر باطلی بر تمام حربه‌ دشمنان باشد، عنوان کرد: تمام تلاشمان را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در کردستان به‌کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار