رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای کردستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام «سادات» با بیان اینکه همایش پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان همزمان با اربعین حسینی برگزار می شود، گفت: جاماندگان از این سفر معنوی همگام با قدم‌های راهپیمایان حاضر در آیین اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا، در استان کردستان راهپیمایی می کنند.
کد خبر: ۶۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ - 05September 2023

پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای کردستان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری همایش پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان همزمان با اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: جاماندگان از این سفر معنوی همگام با قدم‌های راهپیمایان حاضر در آیین اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا، در استان کردستان راهپیمایی کرده و برای بازگشت آنان ناوگان حمل ونقل عمومی در مسیر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر پیاده‌روی ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنیِ» سر می‌دهند، گفت: از همه کسانی که از زیارت حرم امام حسین(ع) بی‌نصیب مانده، دعوت می شود تا فردا در مراسم جاماندگان اربعین حسینی شرکت کرده و ضمن حضور باشکوه، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دهند.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به اینکه این مراسم فردا ساعت 9:30 دقیقه صبح در استان آغاز می‌شود، افزود: پیاده روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی در سنندج از خیابان شهیدان شبلی و از مقابل مهدیه به سمت خیابان طالقانی و حسینیه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این مراسم در سقز از مقابل ستاد مرکزی سپاه تا زائرسرای امام خامنه‌ای، در بیجار از میدان جانبازان به سمت امام‌زاده حمزه عرب(ع)، در قروه از میدان بلال به سمت امامزادگان هاجر و سارا(س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در دهگلان از میدان شهدا تا حسینیه رستگاران، کامیاران از مقابل مسجد امام حسین(ع) تا چهارراه اصلی شهر، در دیواندره از میدان مولوی تا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، بانه از زائرسرای سپاه (میدان شورا) تا گلزار شهدا، مریوان از موکب ارتش واقع در ابتدای جاده باشماق تا یادمان شهدای گمنام زریبار و در سروآباد از موکب تا حسینیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها