رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

سفر آیت الله رئیسی به کردستان وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان ایجاد کرد

حجت الاسلام «سادات» گفت: سفر آیت الله رئیسی به کردستان، نوعی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان ایجاد کرد و تاثیر بسیار شگرفی بر جنبه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان داشت.
کد خبر: ۶۲۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 11November 2023

سفر آیت الله رئیسی به کردستان وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان ایجاد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سفر آیت الله رئیسی به کردستان، نوعی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان ایجاد کرد و جلوه‌هایی از آن را با حضور باشکوه و کم نظیر مردم استان در استقبال از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه سفر دکتر رئیسی بسیار پرخیر و برکت بود، افزود: این سفر تاثیر بسیار شگرفی بر جنبه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان داشت.

حجت الاسلام سادات سفر هیات دولت به کردستان را عامل ایجاد فضای شادی و امیدواری در جامعه دانست و گفت: این سفر، جو روانی منفی و یاس را که دشمن قصد داشت در مردم ایجاد کند خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان به بهره برداری رسید، باعث ایجاد امید و انگیزه برای جوانان و تحصیلکردگان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: قطار توسعه استان به ویژه در حوزه حمل و نقل با افتتاح راه آهن همدان - سنندج و فرودگاه سقز رشد مضاعفی پیدا کرد.

رئیس جمهور ۱۱ و ۱۲ آبان به کردستان سفر کرد که حاصل آن ۱۴۰ هزار میلیارد ریال مصوبه برای عمران و آبادی استان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار