دبیر حزب اسلامی ایران زمین کردستان:

سفر رئیس جمهور به کردستان توطئه ضد انقلاب را خنثی کرد

«حسینی» گفت: استقبال کم‌نظیر مردم سنندج در میدان آزادی این شهر از حجت‌الاسلام رئیسی، خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام بود.
کد خبر: ۶۲۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 12November 2023

سفر رئیس جمهور به کردستان ذهنیت مثبتی در میان مردم ایجاد کردبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «سیدخالد حسینی» دبیر حزب اسلامی ایران زمین کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این سفر باعث شد مردم کردستان به خوبی متوجه شوند که هدف دولت خدمت‌گزاری است و این مهم با افتتاح پروژه‌هایی مانند راه آهن همدان - سنندج و فرودگاه سقز به اثبات رسید.

وی افزود: این سفر پرخیر و برکت، مانع از سوء استفاده دشمنان برای ایجاد ناامیدی در میان مردم استان شد؛ چرا که مصوبات آن و طرح‌های افتتاحی، باعث امیدواری شد.

دبیر حزب اسلامی ایران زمین کردستان یادآور شد: استقبال کم نظیر مردم سنندج در میدان آزادی این شهر از حجت‌الاسلام رئیسی، خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام بود.

حسینی سفر مقامات بلندپایه از جمله رئیس جمهور به استان‌ها را باعث سرعت گرفتن طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر آن دانست و ادامه داد: سفر هیات دولت به کردستان از لحاظ سیاسی فضای بسیار مثبتی در استان ایجاد کرد که قابل قیاس با مدت مشابه آن در سال گذشته نیست.

وی با بیان اینکه ارتباط نزدیک با مردم از فوائد سفر رئیس جمهور به استان‌هاست، اضافه کرد: در مجموع دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به کردستان، از لحاظ اقتصادی و سیاسی، برکات زیادی داشت که نمود آن را در آینده نیز بهتر خواهیم دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار