رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی کردستان:

۵۰ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود

«مرادی» گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۵۰ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 06April 2023

۵۰ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بهرام مرادی» رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در سطه استان به ویژه موسسات، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی و مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری 15 کرسی‌های تلاوت و تدبر قرآن کریم در شهرستان‌ها و برگزاری 20 کرسی تفسیر سوره مبارکه محمد (ص) در شهرستان‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: برگزاری 10 مسابقه حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، برگزاری 10 محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌ها و برگزاری 10 محفل جزء‌خوانی قرآنی از جمله برنامه‌های ایام رمضان‌المبارک در این استان است.

مرادی برگزاری 50 کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های قرآنی استان در ماه رمضان خواند و گفت: این کلاس‌ها با مشارکت موسسات و خانه‌های قرآن کریم در سطح موسسات و مساجد استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری 6 مسابقه رادیویی، برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم در کنار دریاچه زریوار، برگزاری پنج مراسم تجلیل از فعالین قرآنی و برگزاری تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های قرآنی ایام ماه رمضان به شمار می‌رود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار