مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های دشمن است

«شهسواری» بر دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر تاکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم با حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم چرا که ترویج این فرهنگ موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 14April 2023

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به همراه «محسن فتحی» نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و «احمدرضا لطفی» رئیس بنیاد شهید کامیاران امروز با جمعی از خانواده‌های شهدا در این شهرستان دیدار کردند.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری‌ جامعه بوده و خواهند بود.

وی با بیان اینکه جانبازان، شهدا و ایثارگران با گذشتن از جان خود نظام و ملت را بیمه کردند، گفت: اگر مقاومت و جانفشانی آنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نبود، اکنون ما در آرامش و امنیت زندگی نمی‌کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان روحیه بالای خانواده شهدا را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: این روحیه برای همه ما عبرت‌انگیز است و باید الگویی برای جوانان امروزی باشد.

وی با یادآوری اینکه شهیدان گلگون‌کفن این مرز و بوم به پشتوانه و با حمایت خانواده و برای دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ نظام اسلامی به میدان جنگ رفتند، تصریح کرد: نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به دست فراموشی سپرده شود.

شهسواری بر دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر تاکید کرد و یادآور شد: همه ما وظیفه داریم با حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم چراکه ترویج این فرهنگ موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها