معاون امور عمرانی استاندار کردستان:

مسکن ملی مطالبه اصلی جامعه و حاکمیت است

«حبیبی» گفت: مسکن ملی مطالبه اصلی جامعه و حاکمیت است و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند زمین‌هایی که سال‌های قبل واگذار و یا بخشیده شده است را اگر نیاز ندارند در اختیار طرح قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 14September 2022

مسکن ملی مطالبه اصلی جامعه و حاکمیت از ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیومرث حبیبی» معاون امور عمرانی استاندار کردستان امروز در شورای مسکن استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در تصمیم‌گیری‌ها برای تامین زمین نهضت ملی، اگر منافع استان اولویت باشد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از اراضی مازاد درون شهری، افزود: ما نباید درزمینه اجرای طرح، سیاست واحد نسبت به کل استان داشته باشیم بلکه لازم است شهربه شهر و شهرستان به شهرستان همه موضوعات را مورد توجه قرار دهیم.

حبیبی مسکن ملی را مطالبه اصلی جامعه و حاکمیت عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی می توانند زمین‌هایی که سال‌های قبل واگذار و یا بخشیده شده است را اگر نیاز ندارند در اختیار طرح قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: در اجرای طرح کیفیت را فدای سرعت عمل نکینم بلکه صحت سنجی را با حساسیت و دقت لازم در این زمینه انجام دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: بررسی‌هایی که در شهرهای سنندج، مریوان و قروه انجام شده است نشان می دهد که مدیریت خردمندانه فضا برای اجرای طرح اتفاق نیفتاده است و بی شک با مدیریت صحیح می توان بخش عمده‌ای از نیاز این شهرها را از زمین های اصلی احصا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار