معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج به دلیل عدم اجرای طرح تفصیلی است

«حبیبی» گفت: بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج، عدم اجرای طرح تفصیلی بوده و نبود یک سلسله مراتب در شبکه اتصالات بار شبکه را روی مسیر‌های اصلی انداخته است.
کد خبر: ۵۹۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 12June 2023

بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج به دلیل عدم اجرای طرح تفصیلی بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیومرث حبیبی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جریان کلنگ‌زنی ۲ پروژه شامل احداث بلوار ۲۴ متری اتصال میدان ۱۲ فروردین به بیمارستان توحید و پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی که با هدف رفع مشکلات ترافیکی و ارتقای ایمنی حرکت سواره و پیاده توسط شهرداری سنندج بر زمین زده شد، اظهار داشت: بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج، به عدم اجرای طرح تفصیلی برمی‌گردد لذا باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ورودی سنندج از محور فرودگاه بسیار مناسب طراحی شده و از معیارهای قابل قبولی برخوردار است.

حبیبی افزود: ورودی شهر از سمت همدان با یک درهم ریختگی و آشفتگی مواجه است که اجرای این پروژه‌ها می‌تواند به رفع این مشکل کمک جدی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ما اعتقاد داریم بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج، عدم اجرای طرح تفصیلی بوده است و نبود یک سلسله مراتب در شبکه اتصالات بار شبکه را روی مسیرهای اصلی انداخته است.

وی عنوان کرد: در شورای ترافیک شهر سنندج تصمیماتی برای ساماندهی شهر سنندج صورت گرفت و اجرای این ۲ پروژه می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت و در عین حال توسعه و پایداری مرکز استان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای ترافیک، گفت: از تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم برای اتمام این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اجرای این ۲ پروژه تاثیرگذار یک کارنامه ماندگار را به اسم شهرداری و شورای این دوره رقم می‌زند،ضمن اینکه در دنیای امروز توسعه خیلی از شهرها را به تقاطع‌های غیر همسطح آن می‌شناسند و اجرای این پروژه می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه شهری سنندج داشته باشد.

حبیبی گفت: اجرای این ۲ پروژه در کنار ساماندهی ترافیک می‌تواند یادگار ماندگاری از مدیریت این مقطع زمانی باشد که در سال‌های آینده خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با توجه به اهمیت و ضرورتی که داشت در شورای ترافیک تصویب شد، عنوان کرد: با تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم از شهرداری و پیمانکار پروژه که از پیمانکاران بومی استان است، حمایت کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهر سنندج است چرا که با افتتاح کریدور شمالغرب بار ترافیکی در این نقطه پنج برابر وضعیت فعلی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار