رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره:

فرزندان شهدا، میراث‌دار ارزش‌های انقلاب هستند

«پورقره‌خان» با بیان اینکه فرزندان شهدا، میراث‌دار ارزش‌های انقلاب هستند، گفت: امیدوارم فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان وارثان اصلی انقلاب حافظ علمی و رشد و ترقی ایران اسلامی باشند.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 06September 2022

فرزندان شهدا، میراث‌دار ارزش‌های انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر دیواندره امروز با حضور عوامل ستاد اجرایی شاهد، بنیاد شهید و جمعی از والدین شاهد و ایثارگر این شهرستان در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

«حسینعلی پورقره‌خان» رئیس بنیاد شهید شهرستان دیواندره در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با تلاش و پشتکار دانش‌آموزان و همکاری عوامل ستاد شاهد شهرستان، شاهد ترقی و رشد یادگاران شهدا و ایثارگران هستیم و این مهم اتفاق مبارکی است.

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل یکی از رسالت‌های خطیر بنیاد شهید، پیگیری امور تحصیلی یادگاران شاهد و ایثارگر از ابتدایی تا مدارج علمی دانشگاه است، بنابراین بنیاد شهید و عوامل فعال‌ ستاد شاهد در این زمینه قدم‌های موثری را برداشته‌اند به گونه‌ای که شاهد پست‌های کلیدی در سطح کلان و کشوری، استانی و شهرستانی هستیم.

پورقره‌خان با بیان اینکه فرزندان شهدا، میراث‌دار ارزش‌های انقلاب هستند، تصریح کرد: امیدوارم فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان وارثان اصلی انقلاب حافظ علمی و رشد و ترقی ایران اسلامی باشند.

«کریمیان» معاون آموزش و پرورش شهرستان دیواندره نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری بنیاد شهید، اظهار داشت: جای خوشحالی است که امروز شاهد ترقی فرزندان ایثارگر هستیم و فرزندان آینده‌سازان اصلی کشور هستند.

در پایان با حضور مسئولان و جمعی از والدین با اهدای لوح تقدیر و هدایا از این عزیزان  تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار