رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان:

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند

«حسین‌پناهی» گفت: با توجه به اینکه خانواده‌های معظم شهدا، ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند، حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند.
کد خبر: ۵۴۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 03September 2022

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در راستای تجلیل و تکریم جامعه ایثارگری، «کیومرث حبیبی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به همراه «پرویز اوسطی» نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و «سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید دهگلان و جمعی از مسئولان امروز با خانواده شهید «محمدشریف طهماسبی» در این شهرستان دیدار کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر، بر عزم دولت و تمام دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: تمامی تلاش نمایندگان در مجلس نیز تسهیل در روند خدمات‌رسانی به ایثارگران است و در این زمینه کلیه دستگاه‌های اجرایی باید همراه با بنیاد شهید در راستای ارائه خدمت به جامعه ایثارگری تمام ظرفیت‌های خود را بکار گیرند.

حسین‌پناهی گفت: دیدار با خانواده بزرگوار شهیدان یکی از وظایف ما است و حضور در کنار این خانواده معزز، توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان گفت: خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به اینکه خانواده‌های معظم شهدا، ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند، حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها