نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

خدمت‌رسانی به زائران در مرز باشماق به نحوه شایسته‌ انجام می‌شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: در مرز باشماق به‌صورت مستمر بر روند تدارک امکانات جهت استقبال شایسته از زائران عاتبات عالیات نظارت و تمام تمهیدات انجام‌ شده و خدمت‌رسانی و کمک به زائران به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 13September 2022

خدمت‌رسانی به زائران در مرز باشقاق به نحوه شایسته‌ در حال انجام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در بازدید از نحوه ارائه خدمات سلامت به زوار اربعین حسینی در بیمارستان صحرایی ۵۰ تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام و پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی و سلامت مستقر در گیت‌های ورود و خروج مرز بین‌المللی باشماق اظهار داشت: اگرچه مرز باشماق تجربه زائران اربعینی را نداشت اما خدمت‌رسانی و کمک به زائران به نحو شایسته‌ای انجام‌ می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشکلی در مبادی ورودی و خروجی مرز باشماق برای عبور زائران اربعین نیست، افزود: پذیرایی از سوی کشور ایران و کشور عراق بسیار خوب انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در این مرز به‌صورت مستمر بر روند تدارک امکانات جهت استقبال شایسته از زائران عاتبات عالیات نظارت و تمام تمهیدات انجام‌ شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی به امکانات مستقر در مرز باشماق مریوان اشاره و عنوان کرد: با توجه اینکه باشماق مریوان بسیار خوش آب‌وهوا و خنک است زائران اربعینی به‌ویژه استان‌های هم‌جوار این مرز را برای حضور در راهپیمایی اربعین انتخاب کرده‌ و از سوی دیگر نیز تمامی اقدامات برای تأمین امنیت و تسهیل تردد زائران انجام‌ شده است.

این مسئول با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی ۵۰ تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام در مرز بین‌المللی باشماق، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان پزشک متخصص، دندان‌پزشک، پزشک بیهوشی، پزشک عمومی و ۵۰ تخت خواب در دو بخش جراحی حضور داشته و به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه امسال پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان بسیار خوب برگزار شد امیدواریم در سال‌های آینده این خدمات رونق بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار