نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین:

تردد زوار از مرز باشماق مطلوب و رضایت‌بخش است

«احمدی شریف» گفت: اگرچه برای اولین‌بار است تردد زائرین از مرز باشماق مریوان صورت می‌گیرد، اما وضعیت این مرز و تردد زوار مطلوب و رضایت‌بخش است.
کد خبر: ۵۴۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 14September 2022

تردد زوار از مرز باشماق مطلوب و رضایت‌بخش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مریوان در ۱۲۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان و پایانه مرزی باشماق نیز در ۱۷ کیلومتری غرب شهر مریوان قرار گرفته که امسال برای اولین بار به عنوان یکی از مبادی شش‌گانه تردد زائران اربعین حسینی انتخاب شده است.

«علیرضا احمدی شریف» نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین و‌ مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور امروز در بازدید از مرز باشماق و تأسیسات گردشگری و موکب‌های مستقر در ورودی گذرگاه مرزی، اقدامات انجام شده در این مرز را قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی(ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات‌دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است، گفت: اگرچه  برای اولین‌بار است تردد زائرین از مرزبین‌المللی باشماق مریوان صورت می‌گیرد، اما وضعیت این مرز و تردد زوار مطلوب و رضایت‌بخش است.

مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور تصریح کرد: تأسیسات گردشگری و زیارتی از جمله هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، هتل آپارتمان‌ها و موکب‌ها در خدمت زائران بوده و باید پذیرایی در شأن، از آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها