نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

الگوی رفتاری شهدا بهترین راهنما برای جامعه است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مراجع عظام تقلید توصیه می‌کنند که وصیت‌نامه شهدا را بخوانید، گفت: الگوی رفتاری شهدا بهترین راهنما برای جامعه است که باید گرامی داشته شود.
کد خبر: ۵۴۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 30August 2022

الگوی رفتاری شهدا بهترین راهنما برای جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان ‌در یادواره شهدای روحانی شهرستان دیواندره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روحانی، به نقش علما و روحانیت در گسترش فرهنگ دینی اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای روحانی شهید راه دین هستند و شهدای روحانی کردستان با تیر دشمنان دین و در راستای دفاع از دین و شریعت به شهادت رسیدند.

وی به کرامت و گرامیداشت شهدای معزز روحانی اشاره کرد و افزود: شهید و شهادت در دین مقدس اسلام به عنوان گواه بر صحت و درستی در دین و شرع بوده و خواهد بود و شهدای روحانی با گذشتن از امیال دنیوی و مال خود سنگر اسلام و محراب دین را برای همیشه حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه روحانیت اهل‌سنت و تشییع در ساده‌زیستی مطلق زندگی می‌کنند، تصریح کرد: علما و ماموستایان با توجه به استعداد و علمی که دارند می‌توانستند کارمند یا کاسب شوند و زندگی بهتری داشته باشند اما فکر و عمرشان را در راه خدمت به دین گذاشتند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مراجع عظام تقلید توصیه می‌کنند که وصیت نامه شهدا را بخوانید، گفت: الگوی رفتاری شهدا بهترین راهنما برای جامعه است که باید گرامی داشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به جایگاه علما و روحانیت اشاره کرد و با بیان اینکه علما شایسته تکریم واحترام هستند، تصریح کرد: این جلسه و همایش به نام شهدا و کسانی است که شایسته احترام هستند و موضوع آن احترام به علم، معلم و شهید است.

وی از شهید ملاحیدر فهیم به عنوان یک اسوه و شهید دین نام برد و یادآور شد: در شهادت کیفیت بر کمیت غلبه می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها