رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه:

شهدا سند فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

«زرین» گفت: شهدا سند فرهنگی انقلاب اسلامی هستند که با فدای خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۵۴۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 24August 2022

شهدا سند فرهنگی انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در اولین روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی و تولیدی و خدماتی به بانه سفر کرد و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای گلزار سلیمان بگ این شهرستان ادای احترام کرد.

عباسعلی زرین، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه در این مراسم به بازسازی گلزار شهدای سلیمان بگ بانه که در حال انجام است اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا سند فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و امروز ما آرامش و امنیت خود را مدیون خون پاک آنها و همچنین استقامت و فداکاری خانواده‌های آنها هستیم.

وی افزود: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

زرین با بیان اینکه مردم شهرستان بانه در دور دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردند، گفت: شهدا با خون پاک خود آرامش و امنیت را برای این منطقه مرزی به ارمغان آوردند و ما باید حافظ دستاوردهای آنها باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه یادآور شد: باید گلزار شهدای سلیمان بگ به عنوان یک مکان فرهنگی و انقلابی به نسل جوان معرفی شود تا الگوی مناسب برای این نسل باشد و این فرهنگ عظیم ایثار و شهادت به نسل‌های بعد منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار