با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران هفته دولت را تبریک گفت

سردار «ملکی» در پیامی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 25August 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران هفته دولت را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغازین هفته شهریور که مصادف با شهادت شهیدان «محمد علی رجایی» و «محمد جواد باهنر» دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا است به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

این مناسبت فرخنده و مبارک، بهانه خوبی برای ارائه و معرفی دستاورد‌ها و عملکرد یک ساله مجموعه دولت و دستگاه‌های دولتی به مردم و ارتقابخشی سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دولت است.

هفته دولت، فرصت مغتنمی است برای سپاس و قدردانی از دولت مردمی، ارزشی و خدمتگزار که با اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت در جامعه اسلامی حاکم است.

اینجانب با تسلیت ایام سوگواری آل الله (ع) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این اسوه‌های خدمت، فرارسیدن هفته دولت را به همه خدمتگزاران به نظام و انقلاب و مجموعه دولت انقلابی در استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای دولتمردان خدوم که برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب مجاهدانه تلاش می‌کنند آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها