رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز:

جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند

«خشکدامن» گفت: جانبازان پشتوانه‌ها و سرمایه‌های ارزشمند نظام و مدافعان حقیقی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۱۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 12April 2022

جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد خشکدامن» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان همراه فرماندار سقز با تعدادی از جانبازان دفاع مقدس این شهرستان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جانبازان ما همانطور از نام بامسمای جانباز برمی‌آید در راه آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی ایثار و جهاد کردند.

وی افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان عزیز به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

خشکدامن یادآور شد: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و جانبازان مهمترین رسالتی است که ضمن خشنودی و رضایت ایثارگران، بسط و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه را بدنبال دارد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران میسر شد عنوان کرد: جانبازان مدافعان کشور و انقلاب و حقیقتا پشتوانه‌های محکم نظام هستند و به همین خاطر برگردن همه ما حق دارند چرا که جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار